Achilleas Accessories Homepage
BAG €0.00    0 προϊόντα
 
 - FAQ\'s

Frequently Asked Questions

Με την αποστολή της παραγγελίας μου δεν μου ήρθε επιβεβαίωση στο mail μου. Τι πρέπει να κάνω;

Αφού ελέγξετε ότι έχετε δώσει σωστά το e-mail σας και ότι ακολουθήσατε σωστά όλα τα βήματα που απαιτούνται για την αποστολή της παραγγελίας σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο 210-3239970 ή στο email: info2@achilleasaccessories.gr

Εάν ένα προϊόν που έχω παραγγείλει τελικά δεν υπάρχει τι πρέπει να κάνω;

Η εταιρία μας και η υπεύθυνη του online καταστήματος θα κάνει ότι μπορεί ώστε να βρει και να σας στείλει όλα τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει.
Ορισμένες φορές όμως κάποια πράγματα έχουν τελειώσει και δεν έχουν προλάβει να ενημερωθούν οι αποθήκες. Εάν το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο θα επικοινωνήσει μαζί σας η υπεύθυνη του online καταστήματος για να σας ενημερώσει και να σας δώσει εναλλακτικές προτάσεις.

Αν κάτι δεν μου κάνει ή δεν μου αρέσει μπορώ να το αλλάξω;
Επειδή θέλουμε να μείνετε απόλυτα ευχαριστημένοι με την αγορά σας, στην περίπτωση που κάτι δεν σας αρέσει ή δεν σας κάνει ή δεν είναι έτσι όπως το έχετε φανταστεί, θα διαχειριστούμε την επιστροφή σας όσο το δυνατόν καλύτερα. 
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας ενημερώσετε στο info2@achilleasaccessories.gr για τον λόγο που δεν μείνατε ευχαριστημένοι και τους κωδικούς που θέλετε να σας στείλουμε προς αντικατάσταση ή να μας στείλετε τα προϊόντα, μαζί με μία επιστολή όπου θα μας εξηγείτε το λόγο επιστροφής, στο κεντρικό κατάστημά μας στη διεύθυνση Θεομήτορος 62Ε, Αγ. Δημήτριος, ΤΚ 173 42.
Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται επιστροφές στα σκουλαρίκια.
Επίσης αλλαγές γίνονται σε προϊόντα που είναι σε έκπτωση αλλά όχι σε προϊόντα που είναι σε προσφορά.
Τα έξοδα αποστολής για τις επιστροφές επιβαρύνουν τον πελάτη. 
Μέσα σε πόσες μέρες μπορώ να κάνω κάποια επιστροφή;
Οι αλλαγές θα πρέπει να γίνονται μέσα σε 15 μέρες από την ημερομηνία αγοράς. Κάθε αλλαγή θα πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη ή από την κάρτα αλλαγής και το προϊόν θα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. 
Αλλαγές γίνονται σε προϊόντα που είναι σε έκπτωση αλλά όχι σε προϊόντα που είναι σε προσφορά.
Τα έξοδα αποστολής για τις επιστροφές επιβαρύνουν τον πελάτη.
Γίνεται επιστροφή χρημάτων;
Θέλουμε να γνωρίζετε ότι δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων. 
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να αγοράσετε κάτι αυτή τη στιγμή προς αντικατάσταση αυτών που επιστρέψατε δημιουργείται ένα πιστωτικό το οποίο μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε μελλοντικά με κάποια μελλοντική σας αγορά.
Με ποιόν τρόπο μπορώ να πληρώσω;
Οι πληρωμές γίνονται μόνο με αντικαταβολή.
Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;
 ΜΕΧΡΙ ΚΙΛΑ ΠΟΣΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΙΛΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΙΛΟ
ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ 2.00 € 4.00 1.00 € 2.20
ΧΕΡΣΑΙΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ 2.00 € 4.00 1.00 € 2.80
ΝΗΣΙΩΤΙΚΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ 2.00 € 4.00 1.00 € 4.10
ΠΡΟΣ ΚΥΠΡΟ 5.50 € 21.00 0.50 € 3.00
ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ 2.00 € 6.50
Κάνετε αποστολές μόνο στην Αθήνα;
Αποστολές κάνουμε σε όλη την Ελλάδα, Ευρώπη και Κύπρο.
Με ποιόν τρόπο μπορεί να γίνει η αποστολή των προϊόντων που έχω παραγγείλει;
Η αποστολή γίνεται συνήθως με courier. Εάν επιθυμείτε να γίνει η αποστολή με δικό σας courier ή κάποιο άλλο τρόπο αποστολής παρακαλούμε να το σημειώσετε στις παρατηρήσεις της παραγγελίας σας.
Στις περιόδους των εκπτώσεων, οι εκπτώσεις ισχύουν και στις online παραγγελίες;
Σε περιόδους εκπτώσεων ισχύει το ίδιο ποσοστό έκπτωσης στο site όπως και στα καταστήματα, το οποίο θα φαίνεται αναγραμμένο στο site μας.